Wij willen u goed blijven helpen, nu en in de toekomst. Daarom werken wij vanaf 1 juli met een nieuw systeem.
Wat verandert er voor u?
De balie is dicht. U kunt ons telefonisch of online bereiken. En we gaan samenwerken met Viduet voor de chronische zorg (suikerziekte, hart en vaatziekten).
Wat merkt u van de overgang?
- Vanwege de overgang naar het nieuwe systeem is het patiëntenportaal tijdelijk niet beschikbaar: van woensdagavond 24 juni t/m woensdag 1 juli.
- Op woensdag 1 juli behandelen wij alleen spoedgevallen.
Wat kunt u zelf regelen vanaf 2 juli via onze website huisartsintegraal.nl?
- Een terugbelverzoek indienen voor uw huisarts.
- Uw uitslagen en medische gegevens bekijken.
- Een vraag stellen.
- Medicatie herhalen.
Liever bellen?
Als u belt, hoort u een keuzemenu:
- U kunt een terugbelafspraak maken met de huisarts
- U kunt een bericht inspreken voor de assistent. De assistent belt u terug of antwoordt u met een sms.
- Voor spoed kiest u 0.
Hulp bij de nieuwe patiëntenomgeving (het portaal)
Vindt u dit lastig? Wij helpen u graag.
Inloop spreekuur: elke maandag van 11:00 – 12:30 op de Palmdwarsstraat 38.